Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулира ли се отнякъде усилието на волана?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулира ли се отнякъде усилието на волана?

    Струва ми се, че стана малко по-тежък отколкото беше преди...
    Как да провера, дали всичко с хидравликата е в ред? Резервоарчето е чялото черно и нищо не се вижда вътре.
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer 90 hp 1996

  • #2
    Обикновено в този случай се препоръчва смяна на хидравличната течност.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Тя работата не е добре ако стигнало до там да е тежък волана, баси ква течност са сложили че да е тежък волана.

      И преди да попиташ какак става смяната...
      Скоро я правих тази процедура, източва се от серпентината точно под радиатора, там /от дясно/ е хванато със скоби за маркучите на хидравликата, къса се едната скоба и се източва течността /на загасен ДВГ/ после се върти волана в крайните положения за да се източи всичко. Слагате нова скобичка и наливате казанчето до горе. Палите ДВГ, в началото ще свисти малко докъто се обезвъздуши системата, после пак доливате до нормата. Карате колата 1-2 дни за да се промие системата добре и после повтаряте процедурата с нова течност. След втората смяна течността в казанчето трябва да е рубинено червена и бистра.
      Системата побира към 800-900 мл. и тва заедно спромивката значи че ще Ви трябват 2 литра хидравлична течност, отговаряща на стандарта DEXRON II или ATF Обикновено за италянките се ползва TUTELA GI/A ма става и друго отговарящо на горепосочените стандарти.
      Успех и дано е само течността че не ми се мисли ква е цената на рейка...!
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment

      Working...
      X